tisdag 19 juli 2011

Slutspurt!

Nu börjar terminen och därmed tiden här i Japan lida mot sitt slut.
Mycket är det kvar att göra dock.

Nu är jag tillbaka i Tokyo för att få lite resultat till mitt arbete jag gjort under det senaste året. Förhoppningsvis kommer det att gå bra. Men det kommer att krävas blod svett och tårar. Blod och svett är redan avklarat efter att ha filat på metall under dagen, samt att det är extremt fuktigt och varmt här.

Så vad ska göras nu sista månaden, jo:
  • Få det där j****vla detektorsystemet att funka ordentligt  (arbetet är roligt men man får göra om väldigt ofta)
  • Skriva de 10 resterande sidorna av  min 30 sidiga rapport
  • Skriva sammanfattning av mitt arbete 
  • Göra presentation
  • Säga upp de 1 miljoner försäkringar, och andra saker som jag tecknade när jag kom hit
  • Äta nudlar tills det sprutar ut ur öronen
  • Gå på Tottoro-museum
  • Åka på riktigt whiskydestilleri
Ojojoj, mycket att göra... De tre sista punkterna är kanske mest trevliga, men minst lika viktiga!